Sütün hiç olmasa bile emzir hem bebek sana alışır hemde emdikçe süt geliyor aynı zamanda az az mama takviyesi yap ben sezeryan doğum yaptım sütüm 3. Gün geldi hastane mama verin falan demedi o besleniyordur dedi suan 20 günlük ve hala sarılığı geçmedi siz aynı hataya düşmeyin mama verin sarılık olunca daha kötü inanın