Hanımlar merhaba. Bebeğim 3 ay 20 günlük. Yaklaşık 4-5 gündür gazında artış var. Ve ağlıyor. Normalde bacaklarını hareket ettirirdim ona izin vermiyor. Kiraz çekirdeği kemeri bağlıyorum o azıcık rahatlatıyor ama yine de ağlıyor. Sizin bebeklerinizde böyle olan var mı? Ne zaman geçiyor? Nasıl çare buldunuz? Bir de rotavirüs aşısı yaptırmıştık onun yan etkisi olabilir mi?