Veyselaras 4 aylık bebeğim var sütüm yok emziriyorim sadece ve kilo kaybetmiş biberon kabul etmiyor diliyle sürekli eriyor nasıl alıştırabilirim aç kaldı yawrum ne olir yardımci olun
Veyselaras Veyselaras ilk iki ay güzel kilo almasti sonra alerji çıktı tabi benim bunu anlamam biraz geç oldu sonra 500 Gr aldı şimdi de 100 Gr vermiş sütüm yok diye dolaptaki sütten verdim onda da nasıl böyle bir cahillik ettim bilmiyorum süt ürünleri tuketmistim dün bebeğim feryat figan
Meri-Mel Veyselaras Ben hem emziirip hem mama veriyorum 5. Ayına kadar kaşıkla verdim mamayı Biberonu aldığı an beni bırakmaya çalisiyordu çünkü sizde öyle yapın aç kalmaz ek gidada da zorlanmassiniz
aybikreis Veyselaras Emzirdikten sonra doymayınca ağlamıyor muydu. Doymadığını farketmediniz mi. Ben de emziriyorum sadece bayram sonrası kilo kontrolüne götürcem sütüm yetiyor mu anlamıyorum prematüre bir de bebeğim. Yoruluyor emdikçe uyuyor sonra. Kaka ve çiş yapıyor diye rahatlıyorum biraz, sizin bebeğiniz yapıyor muydu kilo almadığı ay
Mferideb Canım biberon kaşıklar var bildiğin kaşık ama onla dene istersen maalesef denemeden bilemezsin de zor bir durum Allah yardımcın olsun
Veyselaras Mferideb çay kaşığıyla denedim hep çıkarıyor ağzından çok üzgünüm gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum elim kolum bağlandı
Veyselaras Aslan1605 yemin ederim ki onu da denedim paramagimi damagina yerlestiriyorum ağzına yavaş yavaş vermeye çalışıyorum 75 ml mamayı 45 dk zor bitiriyoruz doke saca sonra ne zaman bir daha vercem ben mamayi
Veyselaras Meri-Mel beni bırakması önemli değil sagarak da veririm yeterli mamayı içsin şuan sütüm hiç yok peki ne kadar veriyorsunuz mamayı kaç saatte bir biz 75 ml mamayı 45 dk zor bitiryoruz sonra ne zaman vermem gerekir nasıl ayarlic mb
Meri-Mel Veyselaras Şuan kızım 7 ay 14 günlük 90 CC içiyor siz 4 aylikksinis ya her bir aya 30 CC deniyor 4*30 120 CC ama emiyorsa birde o kadar icemeyecek muhtemelen çok saat belirlemiyordum ama saaat olarak yaklaşık 3 saatte bir beslenme yapıyordu siz ilk olarak 70-80 verin çok gelirse azaltirsiniz ben dediğim gibi kaşıkla veriyordum sağa sola dönüyordu ağzını kapiyordu anlıyordum doydugunu
Irmakmelegim Veyselaras philips daha çok tutuyorlar kziimdan biliyorum 22 ay 24 günlük sadece philips avent emzik ve biberon tuttu pahalı olmasa bir tanr alıyorsunuz ve çok uzun süre gidiyor
Veyselaras Meri-Mel ilk önce emzirip sonra mi mama verdiniz peki çıksa çıksa 30 ml anca çıkar normalde meme verirken iki saate bir verirdim sütüm olduğu zamanalr mastit oldum sonra bir anda gitti atesledim Filan iltihaplandi gogsum
Emmosch Benim de 2,5 aylıkken biberon reddi yaptı,sadece meme,sütüm de çok yeterli değildi ama artık olduğu kadar idare etti bebeğim,kaşıkla vermeye çalışıyordum ama 20 cc anca verebiliyordum almıyordu,eds sistemi var onu bi araştırın isterseniz
Veyselaras Emmosch onu da aldım denedim gerçekten her yöntemi deniyorum ama onu bir türlü beceremedim ya bebeğimin ağzına uzun geliyor yada ucunu alamayıp mama kalıyor
Yagmur988 Emmosch Düzeldim canım bu durum.iki aydır mama reddi söz konusu biberon mama hepsini denedim almıyor bir türlü