Uzaylizikiye bizde ilk molfix kullandık pişik oldu , sonra jenny willy’i kullandık onunda yapısını sevmedim , sleepy herkes övdü cırt cırtlarını sevmedim ve dediğiniz gibi hem çiş hem kakayı sızdırdı . Bizde ne kullanacağımızı şaşırdık . Zaten pişiği var sürekli değiştirmekte iyi olmuyor