Balse kilo alımı iyiyse, çişli bez sayısı normalse doyuyordur canım.. o kadar küçük ki daha tek bildiği şey emmek olduğu için hep aranması çok normal sadece doymadığı için aranmaz bebişler ☺️ çevremde bana da aranıyor aç mı diye diye ilk haftalar mama verdirttiler sütüme güvenemedim. Meğer sütüm yetiyormuş boşuna stres olmuşum.