Rumeysnil Kızlar 10 günlük bebeğim var doktor pedia D vitamini vermiş ben mi kullanıyorum bebek mi kullanıyor kullanan var mı
kenankaan Rumeysnil ben iki oğluma da kullanıyorum, 1 yaşa kadar 3 damla. 1 yaştan sonra 4 damla şeklinde kullanılıyor