merve1_1 Kızlar nestle Beba mama kullanıp memnun kalan var mı, veya sorun yaşayan yazarsanız çok sevinirim
Aycalina2544 merve1_1 merhaba kullandınız mı acaba mamayı bende şuan yeni aldm kullanıyorum memnun kaldinizmi
merve1_1 Aycalina2544 iki kutu kullandım sorun yaşamadım canım ama bebeğim 4 aylık sizinki küçükse değişebilir tabi
merve1_1 Aycalina2544 inanın pek bilmiyorum çünkü o biter bitmez sma devam ettiğim için bilemedim doktor kilo alımı iyi demişti