Kızlar bebeğim 5 aylık 2 aylıkken emmeyi bıraktı ve sağarak beslemeye başladım. Oldukça iyi sütüm vardı ama artık emmediği için sütüm çok çok azaldı ilaçlar çaylar ne denediysem maalesef artmıyor. Ne yapmam gerekiyor bebeğim de küçük olduğu için mamaya geçmek istemiyorum