ikiprensikiprensesannesi şükran hanıma kızımı götürdüğümde göğsündeki şişlik için sultan hanıma göndermişti bizi. o nedenle gitmiştim bende. iki doktor da çok güzel ilgileniyor. ister şükran hanım istersen de sultan hocama gidebilirsiniz bence.
aslikemal Şükran hanım ve Harun bey kesinlikle mükemmel doktor ikisi de. ne zaman arasam ne zaman bir konu danışsam hep aynı güleryüz hep aynı ilgi .