Ladymom Ne saçma bişey bence çocuğa aşı ağır geliyor öyle olsa her vurulanda olurdu 😒 İnsanın yavrusu olunca her şeyi disik didik araştırıyormuş. Canı daha az yabsın, gerçekten faydalımı. Aşıya giderken gerildiğim üzüldüğüm kadar hiç bişey de gerilmiyorum. Ona iğne yapılıyor benim gözler dolu dolu gerçekten oturup ağlayacağım. Hiç dayanamıyorum🙄