Fubihan Arkadaşlar iyi günler; bebeğim 18 aylık 4 gündür sütten kesmeye çalışıyorum gündüzleri hiç vermiyorum alıştık gündüz uykusunda da bi kere uyurken emiyor ama geceleri sürekli emerek uyuyan bi bebek şimdi sorum şu ; geceleri sütten nasıl kestiniz
Fubihan Fubihan vermediğim anda basıyor çığlığı susturamıyorum benim gibi olan annelerimiz var mi önerileriniz neler
Nereleregidem Fubihan ağlaya ağlaya emziriyorum. Benimki de emmeden uyumuyor ama denemeye de cesaretim yok 😭
Visnelivotka Fubihan Dün sütten kesmeye başladım gece meme vermedim diye çığlık çığlığa binayı inletti 😅 Çizgi film açtım mecbur kaldım 2 saat sonra gözlerini ovmaya başladı uyudu valla
Fubihan Visnelivotka galiba son çare bende öyle yapacağım ilk etapta geceleri emzir diye duyum aldım mastit açısından ama 4 gün oldu artık 😵💫
Visnelivotka Fubihan Valla ben direk kestim hiç emzirmiyorum bi kere versem biliyorum çünkü gerisi çığlıklarla gelecek 😅 Hazır unutma yoluna girmişken emzirmemek en iyisi. Mastit içinde maydanoz yicem buz uyguluyorum Ağrı kesici içiyorum parol göğüslerim şişti masaj yapıyorum bol bol birde
Fubihan Visnelivotka en iyisini yapmışsın doğrusu . Bu gece bende o yolda yürüyecem gazam mübarek olsun 😅
Nereleregidem Fubihan bugün uyumak için emerken bir türlü dalamadi. Allah affetsin bana da sinir stres geldi. Zaten emzirmeyi sevemedim. Yatağımıza koydum zaten mayismisti. Biraz başını okşadım. Öyle uyudu
Fubihan Nereleregidem bu akşam ilk defa vermedim şimdilik bi sorun görünmüyor inşallah sabaha kadar böyle devam eder . Bende kucağıma alıyorum ikidir öyle sakinliyor uyuyor
brcogz-21 Benimde sorunum aynı gece uyusun diye emziriyorum 2 gece vermedim ortalığı yıktı sabaha kadar uyumadı uykusu olmasına rağmen ne dirençmiş arkadaş dedim şuan araştırma içerisindeyim
Fubihan brcogz-21 3 4 gün gün içine alıştık bizde bugün gündüz daha iyiydi hiç istemedi gecesine de daha iyi uykuya daldı inşallah gecenin devamında da böyle olur kucağıma alıp piş pişleyince ilk defa sakinleşti alışıyor galiba yavaş yavaş