Yazell hergun banyo yaptırıyorum sicaklamasin diye sadece zibinla yatırıyorum yinede isiliği bitmiyo düz yatırıyorum yan yatırıyorum ayakta sallıyorum ne bileyim yapmadığım şey kalmiyo yinede aynı maalesef. Rabbim bütün evlatlara hayırlı ömürler versin geçecek inşallah 🤲🏻