alisce3443 tabi şöyle ki 1 ay kadar oldu. Uykusuzluktan zombi olduğum bir gün yeter dedim uyumayı öğrensin. Uyku saatinde odasına gittik iyi geceler demesi el sallama su içme vs rutinler.. sonra masal açtım nette böyle uyutucu sakin masallar var onlardan. Yatmasını sağladım ninni söyledim bı yandan sarıldım öptüm pis pis vs tabi çok ağladı memee memee - 3 gün sürdü ağlaması.. arada yatıyor kalkıyor şarkı söylüyor oyun oynamaya çalışıyor falan modumu hiç bozmadım öyle öyle uyudu. 3 gün zorladı çok, sonra alıştı resmen masal diyip elimden tutup götürüyor odasına. Geceleri uyanırsa su verdim uyumazsa kucağımda vs sızdı bir şekilde. Ama keşke önceden yapsaydım resmen geceleri uyanmiyor, uyansa su içip dalıyor. Gerçekten de uyumayı öğreniyormus bebekler. Arada memee diye tutuyor uykuda ama vermiyorum. Sıra komple bırakmaya geldi bakalım nasıl olacak 🤔