Bebeğim 3 aylık ve sütüm baya göğsümden akıyorken birden azaldı dün neredeyse hiç olmadı sütüm neden acaba üzüntü stres vs de yaşamadım bir bilgisi olan var mı bu durumu yaşayan varsa bilgi verirse sevinirim dün o kadar da yedim baklava falan ama yine de yok aynı