Merhaba arkadaşlar, öncelikle başından geçen olayı anlatayım sonra beraber çözüm arayalım ne dersiniz😊 Doğum yaptım ertesi gün bebeğim 1 günlükken enfeksiyon var diye yoğun bakıma aldılar, kapıda bekleyip 2 saatte bir emzirdim. sonra kan kültürü sonucu geldi meğerse deriden bulaşan bir bakteri türüymüş. o sıralar çok anlamadım tabi ama aradan 1 hafta geçti çocuğumla eve geldim bu sefer ben ateşlendim, göğüsüm şişti ağrılar yaptı. emzirirken göğüs ucu çatlakların birinden süt kanallarına bulaşan bakteri orda iltihap yapmış. hemen ufak çaplı ameliyata aldılar, antibiyotik başlattılar, bebeğimi yanımda hastanede tutamadığım için evdeydi. tedavi bittikten 10 gün sonra anca emzirebileceğimi söylediler. hastanede 1 hafta kaldım, daha yenidoğan bebeğimi göremiyordum, beni unutmuştur diye çok üzüldüm, çok ağladım. ameliyatlı göğüsümde süt hemen kesilmişti, diğer göğüsümlede emzirmiyordum ama sürekli sağıyordum tabi 10 cc süt anca geliyordu yavaş yavaş kesiliyordu. nihayet 10 gün geçti önce bi sağayım dedim 3 cclik süt ya vardı ya yoktu. çok üzüldüm, bebeğim emmeyen bebek olsaydı için rahat olurdu, ben denedim emmiyor derdim ama nasıl iştahlı çocuk, biberonla beslememe rağmen memeyi tutuyor emiyor ama süt gelmeyince sinirlenip ağlıyor bu sefer biberonu bile almak istemiyor. sütüm gelsin diye kapılardan ekmekmi toplamadım, yemediğim içmediğim kalmadı. ne yaparsam sütüm geri gelir?