Tüm belirtiler var. Hastanede kontrollere giderken yakalandık muhtemelen.
Allah rızası için bir fikir verin ne yapayım şu durumda? 16 günlük bebeğim ve 3 yaşında bir kızım var.
Şu an onlarda bir belirti yok. 16 günlük kızımda hafif ateş var şu an düştü. Diğer kızım 2 aydır öksürüyor zaten. Eşim ve ben bir anda belirtileri göstermeye başladık. Hastaneden kaptık ne yapacağım şu durumda
Lütfen panik yaptım baya.