KereMini1 canım valla ilk 40 gün bende kullandım göğüs kalkanı çok memnundum çok rahat ettim fakat dediğin gibi içine aşırı derecede süt birikiyordu dolup taşıyordu ilk birkaç kere bende vermeyi denedim nasılsa süt temizdir diye ama hiçbirinde de almadı çocuk sonra bana şey dediler terliyoruz ediyoruz ya illaki koku da siniyor ve terde akıyor o sebeten ekşir tadı kötü olur verme dedler ve çok mantıklı geldi çocukta demekki o yüzden içmedi dedim ve bende sürekli döküyordum ama lavaboya dökme suya veya toğrağa dök sütünü