Yeğenimin Süt ve süt ürünlerine alerjisi var annesi emziriyordu ama bebek hiç uyumuyordu sürekli ağlıyor kucaktan inmek istemiyor ellerini yiyordu resmen . Sağlık ocağına götürdük kilo kaybetmiş yarım kilodan fazla ebe bayramdan sonra bakalım dedi. Ama çocuk hiç durmuyor dün mama aldık bebelac çocuk ilk defa 3 saat kesintisiz uyudu ve ağlamıyor. Ama yüzünde ayaklarında kollarında kızarıklık olmaya başladı mama yapmış olabilir mi alerjik bebeği olanlar hangi mamayi kullaniyorsunuz