Busedmr 3 aylik bebegim var. Uyku rutinleri var. Ama dün akşam 6.30 da gece uykusuna geçti uyandirdim ama dayanamadi geri uyudu. Gece de her saat başı kıvranarak ağlayarak uyandi neden olabilir?
ozggee2 Benim bebeğimde 3 aylık oda 6da geçiyordu uykuya bu aralar biraz uzattı ben 6da geçse bile uyandırmıyorum her saat başı kıvranarak uyanması gazdan olabilir