13 aylık sürekli ama sürekli ağlıyor hep mizmiz hiç bi şekilde oyalanmaz hep ağlıyor 24 saat böyle rahatsız mı bi heri mi ağriyor analamdim ki atak falan mı diyecem yok doğduğundan beri böyle bi rahatsızlığı mı var yoksa huyu mu bu analamdim ki artık kafayı yemek üzereyim napmam lazım akıl verin kızlar