[silindi] GizemElf armut püresi, gün kurusu kayısı birde milupanın erik püresi var kavanoz ben bunları denedim çok rahat yaptı. Erikle armut efsane işe yarıyor. 50 cc falan armut suyu vermiştim kabız olduğunda ertesi sabah baya yaptı
Hohomoromu GizemElf benimde aklımdan geçiyordu kabız olan bebekler için annelerin aklında olsun diye post açim mi diye hemen hemem herkes biliyor galiba 7 aylık bebeğim 2 kez kabız oldu ek gıdaya başlayınca 2sinde de sade zeytinyaglı kabak çorbası diğernde hatta bugun yaptım kabak havuc biraz zeytin yag aksama kakasını yaptı kabak çorbası kesnlkle içinede 1 çay kasıgı zeytinyag koyun
Mldclk Kabak çorbası ben kızımı o şekilde düzene soktum.Armut da yedirebirsiniz,kayısıyı kaynatıp blendara vurdum onu yedirdim.birde aptamil tahıllı kaşık mama demişti burdan bir arkadaş onu kullanıyorum gerçekten faydasını gördüm.
Mldclk GizemElf ben soğan da koyuyorum o size kalmış.Kabakları ve havuç küp küp doğruyorum bebeğinizin ayına göre baharat atabilirsiniz ben kimyon atıyorum biraz su da haşlıyorum tat versin diye biraz tereyağ atıyorum pişince blendara vuruyorum kızım çok seviyor siz su da ya da buharda haşlayıp ezip zeytinyağ da koyabilirsiniz ilk başlar da bende öyle yapıyordum artık tereyağ da atıyorum.
[silindi] GizemElf bi sefer genelde yetiyor. Ben haftada 2-3 kez veriyorum tekrar kabız olmasın diye.
GizemElf Hohomoromu çok sağolun ben her yemeğini bir tatlı kaşığı zeytinyağıyla yapıyorum iki gündür kaka yapmadı bugün minik bir parça kadar yapmıştı buyğzden endişelenmeye başladım, siz kabak çorbasını nasıl yapıyorsunuz tarif edebilir misiniz?
Hohomoromu GizemElf kabak ve havuçları küp küp doğruyorum suda çatalla ezilecek kıvama gelene kadar pişiriyorum ama pişene kadar sizin koydugunuz suyu cekmeye baslar ceker cektıkce siz su ekleyin normal bizlerin içtiği çorba kıvamının bi tık koyu kıvamında blenderdn cekıyorm kabız oldugu zaman pütürlü vermiyorum katı olmasn zaten kabız diye pütürsüz çorba şeklinde içiriyrm ya ertesi gün sabaha ya da aksama yapıyor
GizemElf Mldclk hangi tereyağını kullanıyorsunuz ben hakiki bulamadığımdan henüz hiç tereyağı vermedim kızım 8 aylık