Tuna32 öncelikle bir kaç bilgi vermek istiyorum
1- probiyotik damla kullanın Biogia bu konuda çok iyi bebeğinizin barsağını düzenliyor. Kabızsa yumusatıyor, ishalse yoğunlastırıyor ve gaz cıkarmada yardımcı. Doktorunuza danışın tabi. 😊
2- fitil kullanılır ama fitili kesinlikle ama kesinlikle bütün atmıyoruz. O fitil i bıcakla çekirdek ebatına getirip öyle kullanın. Zorlarsanız poposunda çatlak oluşabilir ve bunu hiç istemeyiz. Zaten fitilin normal ebatı büyük bişey bence.🤦
3- doktorumuz bu durumlarda bizi bebeği banyo yapabileceği sıcaklıktaki suda bel kısmı ve popsunu suda kalacak şekilde yatırıp bekletmemeizi o sırada masaj yapmamızı söylerdi. İşe yardı bagırsakları ve poposu rahatlardı kasları gevşerdi.
4- doktorlar 10 güne kadar normal derler ama her bebek aynı dayanmıyor. Benim oğlum 3. Gün sancıdan çok ağlardı fitil verirdik.
Ama biogia probiyotik cidden rahatlattı. Bebeğinizin mümkün oldukça kabız ve çok ishal olmamasını sağlayın kaka yerinede saf zeytin yağı sürün günde 2-3 kere kabız geçene kadar. Geçmiş olsun annesi.