sumeyyeyilmaz Burda bir tartışmada gördüm hippteki nişasta ne nişastası olduğu bilinmiyormuş. Zararlıymış sanırsam. Ben memnundum oğlum için aslında ama sanki son zamanlarda kabızlık yapmaya başladı.
Ayfa1608 sumeyyeyilmaz bende aynı şeyi fark ettim. İlk zamanlar bebeğim severek içiyordu sonradan gazı arttı çok kusmaya başladı. Bebelac golda geçtim
Ayfa1608 sumeyyeyilmaz valla inan şu an ona ne desem yalan olur. O şekilde araştıramadım çünkü sütüm yetmiyor bebeğim gazlı kimden ne öneri duyduysam denedim o mamaları. Onu kullanıp memnun kalan da çok o yüzden aldım. İçeriğine bakmadım🤷
Eeparlak sumeyyeyilmaz içeriği temiz mi derken şöyle zaten çoğunda Palm yağı var ben ilk ve tek Bebelac gold denedim şuan gayet memnunum kabızlık gibi bir şikayetimiz de olmadı bebeğimde severek içiyor işe başladığım için takviye olarak veriyoruz 6 aylık bu arada