Defnemmm1 Doğum günümüze az kaldı ikramlıkları olarak ne yapacağımı bilmiyorum fikir verir misiniz güzel anneler fikirlere ihtiyacım var 🙏🙏
Ysgl26 Defnemmm1 canım ben yaprak sarması patatesli poğaça peynirli yufkadan börek cupcake ve mercimek köftesi yapmıştım ikramlık olarak. Yanında da limonata ve kızılcık şerbeti
Defnemmm1 Ysgl26 sizce Tuzlu Şekerli kurabiye ye gerek var mı yapılması gerekir mi veya bir de salata tarzı şeyler Patates salatası olsun veya şehriye salatası tarzı
Ysgl26 Defnemmm1 yani pasta varken benim cupcake ler kaldı mesela yenmedi ekstra tatlıya gerek yok ama salata falan yeniyor yani