Kızlar selam,kızım 1 yaşına gireli bir kaç gün oluyor.Fakat bir türlü gece uykularını çözebilmiş değilim,gece o kadar sık uyanıyor ki artık dün gece neredeyse toplam 3 saat uyumamışımdır.Gündüz uykularında mı bir yanlışlık yapıyorum ya da ne yapmıyorum neyi eksik fazla yapıyorum anlayamadım.Sizin gece uykularınız nasıl ve bebekleri uzun uyuyan anneler önerilerinizi acilen bekliyorum.