dilantrkmn Benim doktorum gerçekten işinde titiz çalışan biri. Bana 1 yaşından önce vermemem gereken besnleri soylemsti ama patlıcanın adı geçmedi. O gün patlıcan yemeği yapmstm bende. Az bı tabağa koydm kiymaliydi bide yanında yoğurtla çok severek yedi. Yani sakıncalı olsa herhalde mutlaka derdi o zaman diyerek verdim yalan değil.