Kızlar bebeğim 7 aylık. Normalde geceleri deliksiz uyurdu ben kendim uykusunda emzirirdim uyanmazdi. Şimdi bir aydır saat başı ağlayıp emmek istiyor emmeden asla susmuyor. Gece beslenmesini keseyim diyorum bende erken mi olur? Ve nasıl kesebilirim ağladığında su verin diyorlar denedim ama süt olmadığını anlayinca yine çatlayacak gibi ağlıyor