Bizimhikayemiz Kizlar oglum 2 gundur resmen sut icmemek icin direniyor nedenini anlamadim az az içiyor nolmuş olabilir
Merve10067 Bizimhikayemiz emmek mi istemiyor zorlamayı ama ara ara içirin yudumda olsa alsın benim de öyle oldu şimdi 1 yaşın da aşırı bapımlı oldu memeye
Bizimhikayemiz Merve10067 4 aylik daha benmki süt derken mama demek istedim bazilari inek sütü anlamış 🤣 az az içiyor 40 30 ama oyle olmazki içim rahat etmiyor sebebini de anlamadım yani
Ysgl26 Bizimhikayemiz ha anladım süt diyince ben de normal süt sandım. 4ç ay atağı olabilir canım meme ve mama reddi çok oluyor bu dönemlerde
Bizimhikayemiz Ucansupurge yapıyoruz herzaman geçe içiyor hata kalkmasa ben kalkiyorum yinede veriyorum gunduz az içtiği için ama bu olay canımı sıkıyor
Ucansupurge Bizimhikayemiz Normal atak dönemlerinde beslenme reddi, uyku gerilemesi olur. 1 aya düzelir canım
Bizimhikayemiz Ucansupurge evet evet uyku gerilmesi de çok yaşıyoruz aşırı derecede hemde uyumamak için götunu yirtiyor direniyor dönüyor ben geri koyuyorum geri dönüyor sabah erkenden kalkıyor umarim duzelir
Birberenannesi Bizimhikayemiz Hee pardon 😄 bazen oluyor öyle fazla zorlamadan geçmesini beklemek lazım veya mamayı değiştirin
Bizimhikayemiz Birberenannesi özel mama canm sut alerjisi var maalesef mama degişemiyoruz hepsine alerjisi var