Merhaba güzel anneler bebeğim için elektrikli beşik almıştım ama bebeğim sevmediği için kullanmadım hiç eğer düşünen olursa satış yapmak istiyorum görsellerini buradan paylaştım fiyat olarak 1400 düşünüyorum
https://mutluresim.com/image/nAkpsl
https://mutluresim.com/image/nAkwLP
https://mutluresim.com/image/nAko40