Balbebekim saçma bişey değil şartlar neyse ona göre yapıyorsunuz,kırk çıkarmasındaki amaç artık bebek de anne de olası manevi tehlikeleri atlattı bunu kutsamak anlamı taşır,siz tam 40 günlükken bebeği de kendinizi de yıkayıp dua ile tabi,benim şöyle olmuştu 40 adet taşı okumuştu annem kovanın dibine atıp tabi taşlar temiz yıkanmış önceden,üstüne banyo suyunu doldurmuştu önce bebeği yıkadık sonra ben de dua ederek yıkandım böylece 40 ımız çıkmış oldu,he mevlütü bebek 41 günlükken yapmıştık çünkü o gün cumartesiydi belki kv bunu kastediyordur