Arzuazeri98 Kizlar doktor 15cigununden d vitaminine basla dedi bugun sabah 9da verecektim unutdum oglen versem olurmu?yada yarindan baslasam?
Denizbkr Arzuazeri98 belli bir saati mi varmış ilacın 😂 doktorumuz öyle bir saat belirtmedi bize. Gün içinde ver işte. Devasa önemli bir konu değil.
bayankitapkurdu Arzuazeri98 antibiyotik değil ki saati saatine veresiniz. Endişe etmeyin bişey olmaz ☺️
Mamaaaaa Hergün aynı saatte olması gerektiğini şuan gördüm ben bazen sabah bazen akşam bazen öğlen aklıma ne zaman gelirse hatta bazen 2 3 gün unutup tekrar başlıyorum falan 🤦🏻♀️
Denizbkr ikiaslanannesi 😂 kız sende abartmışın ama. Bende başta unutuyodum bir kaç kez gün atladım. Alarm kurdum telefonuma. Şimdi gün içinde veriyorum. İlla bir saatte vereceksin diye bir şey yok yani. Saatli verilmesi gereken bir ilaç değil bu sonuçta.
cinarinannesi2707 Arzuazeri98 1 günden bir şey olmaz tabi ama sabah saatlerinde verilmesi daha iyiymiş özellikle karnını doyurduktan hemen sonra
EylulBuse Arzuazeri98 ben hep saat tutmadan verdim birşey olmadı genelde öğlen gibi falan veriyordum yada uyanınca falan 😅
ikiaslanannesi Denizbkr de kan ilacını düzenli veriyomda D vitamini unutuyorum. İkisini üst üste versem de olmaz herhalde
Denizbkr ikiaslanannesi kan ilacı bizim kullandıklarımızın üzerinde 2 saat başka ilaç önermiyorlar ama bebek için bilmiyorum.