Minikkusuumm yalnızlığı uzaklığı severim ama bayramlarda kalabalık ailelerle geçirmeyi çok severim, gurbette bayram biraz hüzünlü geçiyor bizim yine de evimizde bayram havası olsun diye;
Peksimet
Sarma
Kuru dolma(yapıp yapmamakta kararsızım)
Bülbül konağı tatlısı
Hepimizin bayramı güzel geçsin inşallah 🙂