Ve bunun farkında değil. Bıraksam geceye kadar evde dolanır koşar. O kadar hareketli ki yediği her şeyi yaktığını düşünüyorum. 17 aylık ve en sonki kontrolde 11.300 kgydi -gecen ay- bayram için memlekete geldik herkes ne kadar zayıflamis yemiyor mu diyor. Boyu kısa değil ondan da zayıf duruyor bence ama 3 öğün yediriyorum ama tüm yediklerini yakıyor yani uyku dışında tutamıyorum. Tek uykuya düştük iki uyku yapsa gece uyku düzeni bozuluyor..ne yapsam bilemedim ya