Hemen hastaneye götürmek istemiyorum. İlk kızım 12 günlükken ateşlendi 7 gün kaldı. Bir kez göremedim yüzünü.
O yüzden çok korkuyordum. Benimde öksürüğüm burun akıntım var çocuğun kontrolü için hastaneye gittik geldik kızamık belirtiler de bu şekildeymiş korkuyorum bir yandan.
Bana bir fikir verin ne yapayım bu durumda.
3 yaşında kızım ben eşim hastayız bebeğimizi nasıl koruyacağız maske takmaya başladım bugün ama iki gündür hastayız.
Bebeğim 16 günlük ve ateşi 37.4 çıktı.