Merhaba arkadaşlar benim 50 günlük biz kızım var. 2 gündür uyku düzeni çok dehisti aşırı uyumaya başladı. Sadece anne sütü ile besleniyor. Geceleri ben uyndirmasam 4 saatten fazla uyuyacak. 2 gündür kapalı bez sayısı da düştü dün bir kere yaptı. Bu durum beni tedirgin ediyor. Arada uyanıyor bir kaç dakika emiyor tekrsr uyuyor. Normalde böyle değildi güzel emerdi sık uyanirdi. Sizce doktora gitmem gerekiyor mu ? Huzursuzluk yapmıyor şu an. Şehir değişikliği yaptık ondan olabilir mi ? Birde arada bir kısa kısa öksürüyor ve hapsiriyor ama hasta değilde alerji olmusta ona hapsiriyor gibi.