Kızlar içim ve altınkılıç markanın sade kefirlerinden alıyorum uzun zamandır.ama benim kız ikisini de sevmiyo bir türlü başaramadık yok yani olmuyo kusuyo direkt, ama meyveli olanları verdiğim zaman içiyo (çilekli, orman meyveli, şeftali ananas)..vermeye devam ediyim mi sizce?
meyvelilerin sadesi kadar faydalı olmadığını söylüyorlar, bilemedim