Merhaba hanımlar.
Bayramınız mübarek olsun şimdiden. Kurbanda biraz kıyma çektirmek istiyorum geçen sene çeken yer tek çekim yapmıştı çift yapamayız demişlerdi. köfte vs güzel olmamıştı. Bu sene başka yere goturucem ama herkes mi tek çekim yapiyo. Yada sizler nasıl yaptiriyorsunuz?