findikburun _tospikannesi 2 saatte bir mi? öper başıma koyarım 😀 yarım saatte bir benimkisi. 🤷🏻♀️kafamda deli sorular 🤣🤣
Hohomoromu _tospikannesi ilk defa duydum bebek gibi uyudum tabirini 😊 bebekler uyurken dışardan bakınca çok guzel cok rahat uyuyorlar gibi görünüyor ya belki de ondan 😊