Kabul edelim ki bu başlıklara çok fazla yorumlar geliyor 300/400 geliyor sma lı bebekler için post açtığında en fazla 10 yorum geliyor bunu tartışma yaratmak için söylemiyorum bi anne düşünün sma lı beneğiyle yapayalnız savaşıyor bu hastalıkla eşi yok ailesi yok ve kampanyası çok yavaş ilerliyor içim kan ağlıyor elimden gelenin en fazlasını yapıyorum sizden ricam alperenenefesol hesabından ibaret alıp artık 5 tl 10 tl demeden yardımda bulunur musunuz lütfen modaratörlerden ricam lütfen başlığı değişmeyin çok kişiye ulaşabileyim lütfen 😢😢😢