Anneler ilk bebeğim tecrübem yok emme konusu bile daha oturtamdm yani emmiyo meme reddi yaşıyoruz gibi bişey o yüzden erkn basliycam ek gıdaya ama emmesi gibi olsun istemiyorum nsl yapicam ne vericm lütfen yazın yardımcı olun hiç bilgim yok kafam çok karışık