Tugba0133 Fikri olan lütfen yazsın yenidoğan bebeğe sarılık olmaması için şekerli su verilir mi?? Kaynanam ve annem verilir biz verdik size diyorlar ama çok tereddüt ettim 😥
Thanim Tugba0133 asla ve asla vermeyin onlar yanınızdayken doktora sorun ki doktorun tavrından anlasınlar verilmeyeceğini. Sık sık emzirmek gerekiyor ya da süt yoksa mama vermek yenidoğana su bile verilmiyor şekerli su verilir mi hiç
Nerminkuzey Tugba0133 bol bol emzirin karnı tok olmalı ve mümkünse güneş ışığı✔️ Bizde de vardı sarılık güneş alıyor kesinlikle öneriyorum
Yagmuruzgar Tugba0133 verdim de geç onlara sütünde şeker var bebegin tek ihtiyacı ilacı şifası gögüslerinde yani sadece sende❤️Gerekirse verdim de ver diyenlere ben öyle yaptım sarılık hemen hemen her bebekte oluyo ve ilacı belli.
duruliyasmom Gelecekte şeker hastası eden bir mevzu bu söz ettiğin. Bol bol emzirirsen zaten sarılık olmaz.
Elifgul90 Aynı sorunu bende yaşıyorum sarılık biraz yüksek ama saat bası uyandırıp emziriyorum yarın kontrol var umarım geçmiştir dinlemedim kimseyi ben
Ygtek Tugba0133 sakın verme bol bol emzir her bebekte illaki sarılık oluyor zaten ama emzirdikçe atlatıyorlar 2 saatte bir emzir birde bu sıralar hava güzel güneş görsün geçiyor