MirAAAn47 siz çocuktan nefret ettiğiniz için çocukta sizden kaçıyor hanımefendi. Oğluma azcık sesimi yükseltsem baba diye ağlıyor, aynı şekilde eşim sesini yükseltse anne diye ağlıyor. Kaldı ki siz burda bile çocuğa olan nefretiniz sürekli kustuĝunuz için, evde de ona biraz ters davranıyorsaniz sizin davranislarinizdan hislerinizden etkilenip böyle yapması normal.