Kızlar merhaba ben doğum yapalı 4 gün oldu. 4 gündür göğüs uclarım pert aşırı şekilde yara oldular. Ve beni cidden çok zorluyor. 2 hafta öncesinden krem kullandım bana mısın demedi. Yaralar çoğalınca 2 gündür de gümüş kapak aldım kullanıyorum zeytinyağı sürüyorum. Hala işe yarayan yok. Varsa önerebileceğiniz şeyler onları da deneyim 🤦🏻♀️