gozzzde_poyraz Merhaba anneler. 6.ayına yeni girmiş bir oğlum var. İsmini söylediğimde dönüp bakmıyor. Bu normal mi acaba?
Sebusebu gozzzde_poyraz normal tabi annesi cok kücük. Kulağının yanında el çırpın gözlerni kırpıştırması bile yeter bu dönem icin
BeyCan_aks gozzzde_poyraz oğlum 8,5 aylık biii 1,5 hafta önce falan ismini dediğimizde hem gülüyor hem de bize bakıyor yani adını yeni öğrendi paşam Bir de her bebeğin gelişimi aynı değildir biraz zaman verin bebeğinize 🌼
gozzzde_poyraz Sebusebu ya ben de küçük daha diyorum ama etraftaki bazı insanlar var ki bunu hemen gelişimsel bi probleme hastalığa vs bağlıyor korkutuyor insanı endişe uyandırıyor acaba mı dedirtiyor 😢
Sebusebu gozzzde_poyraz yok kuzum ben doktora sormustum bana o bu sekilde göstermişti. İsmini kullan ilerleyen dönemler icin farklı sekillerde hitap etme kafası karışmasın
gozzzde_poyraz BeyCan_aks ya içim rahatladı inanın ki bunu okuduğumda çok teşekkür ederim zamanınızı ayırıp cevap verdiğiniz için 🥰 hep iyi olsunlar minnaklar 🥰
gozzzde_poyraz Sebusebu evet bunun da önemli olduğunu biliyorum. Çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için 🥰
gozzzde_poyraz Eminekat işte böyle bu zamanlarda olanları duyunca zaten bi endişeleniyorum 🫣 bakalım bizim ne zaman olacak