Kızlar günaydın daha öncelerde de oluyodu ama dün iki kez altıma yaptım 😓 doktorum daha önce konuştuğumuzda doğum sonrası idrar kaçırma normal demişti bi de az kaçıyodu normal deyip geçiyodum ama geçen hafta reglken direk pede işedim dün de eşofmanımı batırdım tam da bayrama denk geldi doktora da gidemiyorum başına gelen var mı? Üşüttüm falab ondan mı bu kadar arttı acaba ya