Semihbebek1 27 günlük bebek gece uykuda çok ses çıkarıyor ağlıyor bazen kısacık iniliyor falan bu durum normal mi
tazeannis_ Semihbebek1 benimde 25 günlük , aynı şey bizdede var dün gece mesela uyuyor aslında ama kıvranır ses çıkartıyor bana gazı vardır dediler çıkartmaya çalışıyorum pek olmuyor
Binnur_cam Semihbebek1 benim kızım 2 ay 10 günlük doğduğundan beri o sesleri çıkarıyor bazen inmiyor Bazen ağlıyor bazen gülüyor Ama çoğu zamanda homurdanıyor annem falan hep normal diyor melakelerine yapıyor diyor
Aynura23 Semihbebek1 sancısı oldugu zaman oyle yapiyor bizdede oyle oldu 14 gunlukken uykuda aglardi yada ıkınır cani yanardi. Dokdorun onermesiyle espumizan baby damlasina basladik her emzirmeden 5 10 dakka once 5 damla veriyorum şımdi normala döndu sancisi azaldigi icin normal uyuyor.
Semihbebek1 tazeannis_ peki siz beslenmeyi nasıl yapıyorsunuz ben sürekli emzirmeye çalışıyorum mama veriyorum çok zorlanıyorum 🥹
tazeannis_ Semihbebek1 bende mama takviyesi yapıyorum sürekli emziriyorum yine ama yetmediğini düşünüyorum günde 2 yada 3 kere veriyorum sabahları gece yatmadan önce falan
teletabis Semihbebek1 peki mamayı neyle veriyorsunuz. Biz yenidoğdugunda kaşık biberon ile veriyorduk ama maksimum 50ml alıyor ve artık çok zor o yüzden soruyorum
Semihbebek1 tazeannis_ bizim de o civarları buluyor bazen , ama kime sorsam fazla mama diyolar . Sütümüz mu yetmiyor sizce bu yüzden mama veriyoruz değil mi
tazeannis_ Semihbebek1 sütüm geç geldi benim gelsede damla damla geldi emzirip yatırıyorum mesela kalkıyor ağlıyor aç yani aranıyor hemen mama veriyorum güzelce uyuyo diyorum ki demek ki sütüm yetmiyor yani. Tok olduğunda mamayı da yemiyor zaten dışarı çıkarıyor yada almıyor aç olduğunda 2 dk içinde bitiyor
Fyzelf Benim bebeğimde inler gibi ses çıkarırdı canı yanıyormuş gibi çok üzülürdüm doktora sordum normal dedi 1 aydan sonra yapmadı daha. hatta ses kaydı var arada açar dinlerim şuan çok tatlı geliyor o sesler 🫠
Semihbebek1 tazeannis_ benim durum gibi sizinki gibi inşaallah artar en yakın zamanda sütümüz ve mamayı bırakırız
tazeannis_ Semihbebek1 inşallah 🙏 mama zehir değil sonuçta çocuğumun aç durup ağlamasındansa veririm yani mama verince bu çocuklar büyümüyor mu anlamıyorum 😂 çevredeki bazı tepkiler böyle de kendini hiç suçlu hissetme mama verdiğin için
Semihbebek1 tazeannis_ aynen valla psikolojimi bozdular 🥹onun için en iyisi neyse onu yapmam lazım gel de bunu çok bilmişlerse anlat
Semihbebek1 teletabis bizde kaşık biberon ile veriyoruz bir tane 30 yetmez ise tekrar yapıyoruz maksimum 50 alıyor dediğiniz gibi
Turkuaaz Semihbebek1 2 aylık olduğunda bizde tamamen bitmişti derin uykuya dalamadığı için tam hatırlamıyorum ama ram uykusu deniyor sanırım ondan sayıklıyorlar