AbEsMu130125 Sabah saat 6.30 gibi yaptım tek köyü çizgi vardı vardı bende bıraktım oraya 8 de tekrar baktım silik bi çizgi var bi ablın siz de
durukusunannesi_ AbEsMu130125 ilk 5 dakikada oluşması lazım doğru olup olmadığını anlamak için. Ama çizgi de net bir test daha yapın bence
Wasssaap AbEsMu130125 bildiğim kadarıyla gebelik varsa çizgi hemen çıkıyor, zaman geçtikten sonra cikan çizgi kuruduğu için olabilir. İmkan varsa bi test daha yapin, ama ilk iki dk icinde cizgi cikmadiysa muhtemelen negatif
bunemeselaa AbEsMu130125 testi tekrarlamada fayda var bende 7 gibi yaptım 5 dakika sonra attım negatif ti şimdi sizin sorunuzu görünce kalkıp tekrardan baktım hala negatif 2 saat oldu yapalı. Tekrarlayın bence
Mlkkrm AbEsMu130125 Bence var belki ilk baktıgınızda hafıf silikti dikkat etmediniz daha sonra kaldıkca koyulaştı
AbEsMu130125 Wasssaap geçen sefer regl imden iki gün geçmişti yapmıştım iki çizgi de birden çıkmıştı bu sefer reglimden beş gün geçmiş böyle silik çıktı
Haticeeee123 AbEsMu130125 ilk 5 dakikada çıkmadığı için kuruma çizgisi diyorlar ama bu çizgi bence çok net bı arkadaşımın bebeği olmuyor yıllardır yapar test mesela kuruma çizgisini ondan gördüm hiç net değil hatta çok dikkatli bakmayinca gözükmüyordu siz tekrar bı test yapın diğer erken gebelik testinden yaparsaniz bence daha iyi olur