AnnaKarenina_ Evet ben de okumuştum böyle olduğunu. İşe yaramasına sevindim.
Esoca38 Biraz araştırın nasıl davranmak gerekir diye ben de bir pedagogtan okumuştum böyle olabileceğini. Sabır gerektiriyordur zamanla o da anlar bence. Zaman alıyor böyle şeyler ama daha zamanı var 2 yaşına kadar, siz çabanızdan vazgeçmeyin konuşur elbet