Merhaba arkadaşlar
Kızım 2 aylık olcak yakında anne yani beşik almadan önce 1bucuk 2 saatte uyanıyordu emiyodu beşik alındıgindan beri gece uyanmiyor 2 gibi emip yatıyor bidaha yok savaha kadar 7bucuk da uyaniyo normal mi bu gece alarm kurup kalkıyorum emzirmek için yok emmiyo ağzını acmiyo mama icirmeye çalıştım zorla 40ml icirdim yani normal mi gelişimini etkilemesinden endişeleniyorum bu gece denemek için öbür beşiğinde yaptırayım diyorum yani yanımda diye mi uyanmiyor açıkmadigi için mi 🙄🙄🙄😔😔😔😔