Kızlar 4 aylık aşı yaptırdık ateş yaprı soyduk ılık banyo derken oğlanı üşüttük şimdi de bogazı hırıltılı serum fizyolojikle temizledim geçmedi ne yapmalıyım eşimde işte hala gelmedi serum fizyolojik 5 ml bir buruna 5 ml bir buruna sıktım az mı sizce